פינוי דירה ישנה
עזרה

פינוי דירה בחינם לחסכון מקסימלי

יכול להיות שהדירה הזו בבעלותכם ויכול להיות שהיא הושארה לכם בירושה, יכול להיות שזו דירה מעיזבון ויכול להיות שאתם רוצים לסייע למישהו שצריך לפנות את הדירה שלו בשל אגרנות כפייתית, פינוי לפני הריסה של בית או מכל סיבה אחרת, מה שבטוח הוא שפרויקט כזה הוא פרויקט מורכב. פינוי של דירה מצריך כוח פיזי ומצריך לפעמים יכולת להתמודד עם לא מעט דברים לא נעימים כמו לכלוך וזוהמה, ולא כל אחד יכול לעמוד בזה. אז מה עושים במקרה כזה? במקרה כזה פונים לחברה שהמומחיות שלה היא פינוי דירה בכל מצב שהוא, דירות מלאות בריהוט או דירות שנאגרו בהן המון חפצים.

פינוי דירה ישנה

האופציה הראשונה, פינוי בתשלום

אז איך עובדת חברה שמפנה דירות במצבים שהוזכרו כאן? האופציה הראשונה היא כמובן בתשלום. יכול להיות שאתם זקוקים לפינוי של עזבונות או פינוי תכולה של ירושה.. עליכם לפנות לחברה שנציג של החברה מגיע לדירה יחד איתכם ומעריך את היקף העבודה בה, ולאחר מכן הוא נותן את הצעת המחיר שלו. לאחר שמסכמים על הפרטים הקטנים החברה מגיעה ומפנה את החפצים שבדירה לאון שהאחראי או בעל הבית אומר לה. זה אומר שהיא מפנה את הריהוט ליעד אחר או לזבל, וזה אומר שאת מה שהיא מפנה היא לא משאירה ברחוב מכיוון שזה אסור על פי חוקי העיריות השונות ויש לפנות את הציוד למקום מוסכם מבחינת הרשויות.

האופציה השנייה, פינוי בחינם

אם הדירה לא שלכם אלא אתם עוזרים למישהו או שאתם לא רוצים להוציא על פינוי של הדירה כסף, יש את האופציה השנייה והאופציה השנייה היא פינוי של הדירה בתמורה למה שמפונה.וכמו שקוראים לזה בשוק “פינוי דירות בחינם” כמובן שיש דברים שלא ילכו לחברה כמו חפצים עם ערך סנטימנטלי, ובכל מקרה צריך לתאם את הדברים הללו ולסכם מראש. החברה המפנה תיקח אליה את הציוד והחפצים שהיו בדירה או לפחות את מה שהיא חושבת שיכול להימכר ,זה יכול להיות טלויזיות, טלפונים, פלאפונים, מאוור תקרה וכדומה, החברה תמכור את הציוד בשווקי היד השנייה השונים. בדרך זו, פינוי הדירה לא יעלה כסף ואם מדובר על חפצים ישנים שאין מה לעשות איתם והחברה כן רוצה לעשות איתם משהו, זה יכול להיות פתרון מצוין.

הכנה של הדירה למגורים בחינם

בסופו של דבר חברת פינוי דירה עושה לעצמה את השיקול הכלכלי ונציג שלה יודע להעריך האם מה שהחברה תוכל לקחת במקרה של פינוי בתמורה לחפצים הוא כזה שישתלם לה. יש מקרים בהם הערך של החפצים הללו יכול להוליד גם ניקיון של הדירה, חיטוי שלה ואפילו צביעה שלה והכנה שלה למגורים, הכול בהתאם למה שמשתלם לחברה לעשות. גם אם לא, אפשר לפחות להוזיל את עלות הפינוי בתמורה לחפצים מה שיכול להתאים ללא מעט אנשים. מה שחשוב הוא שבסופו של התהליך הדירה תהיה באמת ריקה ונקייה, באמת במצב כזה בו ניתן לגור בה, להשכיר או למכור אותה.

באנר צ'לו פינויים